27 mar 2013

GeoKorea

Tytuł posta może wydawać wam się trochę dziwny. Ale zaraz przestanie. Połączyłam dwa słowa geografia i korea dlatego, że dzisiaj zaskoczyła mnie dzisiejsza lekcja geografii.

Dziś rozmawialiśmy o Azji i problemach dalekiego wszchodu. Jakoż nie lubię geografi, to dzisiaj moja ręka cały czas wędrowała do góry. Nikt nie mówił tylko ja.;)


Nie wiem jak wy, ale dla mnie daleki wshód ma cudowne krajobrazy. Potrafi zbudować genialne budowle. I ich kultura i jedzenie nie ma sobie nic do zarzucenia.



    A wy co myślicie o dalekim wschodzie???

10 komentarzy:

  1. No ja też nie lubię geografii. -.-

    OdpowiedzUsuń
  2. Lubię rozmawiać na takie tematy ;D

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja tam lubię geografiee :d i azjatycką kulturę też :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Też ostatnio miałam o tym lekcje, tyle, że ja lubię ten przedmiot ;)
    Uważam, że najpiękniejszymi krajami Azji jest Korea Południowa i Indie *o*

    http://powerofinspirationss.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Też nie przepadam za geografią ,a daleki wschód jest naprawdę piękny ^^
    Wpadnij , jeśli masz ochotę ;)
    http://world-close-in-my-head.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Kraje na wschodzie są bardzo fajne <3 Mają świetną kulturę, ludzie wyczucie stylu i tak jak ty wspomniałaś budowle :D

    OdpowiedzUsuń
  7. uwielbiam geografię :)

    OdpowiedzUsuń
  8. nie interesuję się nim, natomiast kocham Londyn <3

    OdpowiedzUsuń
  9. ja też nie lubię geografii ;)

    mbmalie.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń